Kuidas ma juulis suve külastasin

Apelsin lasi lund ja lörtsi maha eila. Esmaspäevane tunnipalk oli seekord üle 70 doltsi.

Aga aga aga et siin mitte päris masendusse langeda väikne kokkuvõte mu elu esimesest pulmast 🙂 Seekord kahjuks ei olnud ma küll ei peig, pruut ega ka mitte preester. Kõigest külaline. Seeeest aga kasulik külaline, kes ülihoolitses joogi- ja toidupoolse eest. Eks ikka pulmaliste hüvanguks, et neil hiljem vähem asju tassida ning äravisata oleks. Olgem ikka abivalmid !

Reis ise algas sindi hostelist, mis pakkus hinnas ka varaommikust sõitu lennujaama. Kuna jõudsin kohale kella 1 paiku juba, sis tegin paar turisti tiiru Kings Crossis ja ossin soksi ja ingveriporgandimahla, et väsind keret kosutada. Õhtul peale pisikest uinakut sain Barroniga kokku ja liikusime koos geipuppi live bandi kuulama.
Ommik pidi enne nelja üles end ajama, et lennukasse sõita. Jess oli  ka össel Newcastlist hosteli kohale jõudnud.
Lend läks nagu niunti, sest ma magasin terve aeg. Cairnsis võttis oma hellitustega vastu südasoe päikne ja Jessi onu, kellega me terveks päevaks poodidesse sukeldusime, et Jessile jalavarjud pulmadeks leida. Lõuna tegime prantsuse restos, tähistades Jessi ülehomset sünnat.
Kahekäiguline maksis 30 doltsi. Julgesin veel kiirelt mõelda, et oh täitsa norm hind siukse resto kohta ja kaks toitu..mmm. Kui sis toodi eelroog lauda – suur valge talrik peal kolm pisukest lõheruutu, kolm pardipeki tükki ja kaks rohelist roostu, millest pardike jäi peale maitsmist üksikult prügikasti teekonda ootama. Õnneks toodi kõrvale saiakukkel, mis täitis koos võiga korisevat kõhukest. Pearoaks oli kala, paar tükki juurvilja, poolik kartulas ja juustukaste. Noh ok kala oli väga maitsev, aga restost lahkudes oli mul kõht vaatamata kaheroalisele söögile tühi.
Olgu, arvet mul maksta ei lubatud, niiet polnud kõige suurem kaotus 😀 Edasi viis Jessi onu meid sadamasse mmmmm kui maitsvale magustoidule 🙂

Käisime veel turul, noo too oli aussis esimene turg mille kohta ka mina turg ütleks. Asjad oli megaodavad ja tohutustes kogustes. Cairnsi turul ssaab käia kolm korda nädalas.
Õhtul käisime Jessiga Sunset baaris, mis aga peale esimest jooki väsinult meid koju unne ära saatis.

Ommikul saime Onu auto ja sõitsime 3 tunni kaugusel olevasse Mission Beachi YHA hosteli. Kiired pesud, mis jättis meile 15 minta et Meli ja Justini pulmaks valmis olla. Saime hostelist juhatused et maks 5 minda jalutuskäigu kaugusel olevasse hotelli minna kus pulmabuss meid õigesse kohta peaks toimetama. Aga kuna ma siiamaani meie aussi ebaõnne kohtade leidmisel endaga kannan, suutsime me Jessiga ekselda ja end hingetuks ja higiseks joosta järgmised pool tundi peale 😀
Bussiga loksusime tunnikese Paronella Parki.
Soovitan lugeda ja kindlasti külastada !

Me Jessiga mõlemad ootasime ikka suuremat sorti pulma, rahvaid oli ainult mingi 40 peale. Aga vähemalt lasti shampa korgid juba enne pulmi lahti..niiet ei kurda 😀
Kella kuueks sõitsime tagasi Mission Beachi hotelli kus lõpuks meganäljastena süüa saime. Kõnedest jäi meelde Meli väikse õe ebaõnnestunud etteaste kuna ta lahinal nutma hakkas ning Justini kõne, kuidas ta Meli esmakohtumise ja nende suhte jalgpallimänguks kirjutas.
Prall lõppes 12 ajal, edasi suundusime käputäie pulmalistega puppi. Kus avastasime et MBil lahjendatakse alkot veega. Süüdistati küll meie alkost äratapetuid meeli ja kui me juba maiteamitmendat korda kõik kuuekesi oma joogid tagasi saatsime, sest nood alkovabad meie jaoks olid, ja kuna üks tüüp akkas eriliselt möllama lõpuks nende jookide pärast, sis visati kogu meie kamp pubist välja. Noh ei pole hullu, kinnipanekuni oli niikuinii 30 minta aega ja Jess kapsake tuli kah koju kanntseldada.
Aga kui me järg õhta resto sööma läksime ja gintoonikuga tellisime, sis no too maitses toonik jääga. Nii ärajoodud ma nüüd ka ei pole, et kainest peast tavalisel koksil üleüldse mingit alkomaitset ei tunneks.

Cairnsi tagasisõites saime Onult ülimaitsva õhtusöögi ülehea filmi saatel. Unel lasin saabuda kolme aeg, et omme lennukis saaks järjekordselt magada.
Ommikul lennukas avastasime et meie lend on edasi lükatud kahe tunni võrra. Lasime päikesel end sis lahkelt veel soojendada.
Sindis võttis meid vastu üllatavalt ok ilm, mis aga rongijaama jõudes meelt muutis ja padukat alla laskma hakkas. Teretulemas sügistalve 😦