things are looking bright .. ilma päiksekateta läbi ei saaks

Eila õhtal 7 aeg kolisib tolle Steve juurde, tal kaks vaba tuba olema. Et varahommikul sealt sinti sõita tööle. Lihagrill ja telku vahimine, 11 aeg unne, mis sai olema rahutu, suured sääsed ja mu silm valutas nii meeletult, et jah tükike siit ja tükike seal, kuni kell 5 äratus laulma hakkas.
Silm olib nii valus, et pidin valuvaigisti sisse jälle võtma, ja no roosakastpunasest oli saanud suht tumepunane elukas. Steve oli ommikul mega grumpy, ei saandki täpselt aru mille pärast, aga ütles et ma pean siia jääma ja arst minema, et tema ei taha vastutust võtta kui mul midagi juhtuma tollega peaks.
Einohh, hommik helge. Ega enam rõõmustavamaid uudiseid oleks osanud oodata..plus veel too, et ta mind pmst välja viskas, et võtku ma oma asjad ja sõitku sõprade juurde. Vastates et nad siuksel kella ajal magavad, tuli kiire pobin, et nohh, mis see sis kaks tundi ära oodata ei pole.
Olguu, vat siukst suhtumist poleks temast küll oodanud. Ta tundus esialgu siukne normaalsema poolne onkel olevat ikka. Ja et muidu tavapäevadel kui ta ringi tiirutab sis uksed lahti ja ta ise ütles ka et ei tea kes tal seal aegajalt elada võivad. Aga nojh, ju ma sis ei pole piisavalt usaldusväärne.
Ajas oma trucki eest, et ma minema saaks ja hüüdis et ma talle pärast helistaksin. Ei headaega ega midagi.
Sjuper ! Silm tahtis otsast valutada, ühe silmaga kuidagi sõitsin end u 500 metra teeservale parkima, sest sõitmine kesklinna oleks ilmselgelt lõppenud kellegi vigastamisega vms.
Toppisin karu ja hommikumantli selga ja ootasin et valgeks läheks.
Enne kaheksat sain Jessi kätte, et ta mulle järjekordselt majavõtmed ja parkimiskaardi annaks, plus oma medikaardi, et ma tasuta arsti vastuvõtule saaksin minna.
Mäkist viimase kupongiga mcmuffin ja ootejärjekorda, mis poolteist tundi võttis. Arst uuris ja puuris, aga noh nagu ikka, mitte sittagi abi ei saanud.
Sain natuke Jessi haiguslugu välja mõelda ja ta allkirja võltsida, ning sain kirja, et pean minema eri silmaarstile. Sinna aga ma Jessi kaardiga minna ei saa, niiet nüüd otsin mingit kindlustust.
Tuju on kergeltöelda miinus miljon, šoksiõgardus käib ja kui ületeenaaberid oma klaveri häälestamist kohe ei lõpeta…sis sis…ma lähen kärssama!!!!!

Viisast mulle ka ei telefonitsi ega meilitsi ei vastata. Niiet tuju parandab veelgi mu arvatavasti ärajääv plaanitud kruiis. Ega noh, ilusamas annab enam minna. Vähemalt sain šoksijänkult kellukesega tiliseva käepaela, niiet teistele on hoiatus antud kui ma liikvel oma ebaõnnega olen, teavad eemale hoida.

Laua peal haisevad järamata kiirnuudelid… PALUN PANGE SEE KLAVER VAIKSEMAKS !

Sõber steve elistas just, uuris kuidas mul on..ja et ta õhta elistab uuesti. No on tujud mehel.

Kuula, saab ilusat mjuusikat kah klimbertatud vahelduseks 🙂

Edit: sain Stult ta NIB health insurance kaardi ja sõitsin rattaga nende silmakliinikusse. seletasin, et olen puhkusel ja mul pole kindlustust, paluti mul viisakalt istuda, ei läinud minutitki mööda kui silmaarst mind oma kabinetti kutsus.  Tegi põhjaliku läbivaatuse mõlemale silmale, üle 10 minuti.. ei ühtegi kriimu ega kraapsu silmapeal ja midagi muud ta kahjuks välja lugeda ei suutnud. kurbusega teatas, et kuna mul too nii valus on, sis peaksin haiglasse minema. receptionisti tädi otsis mulle kõik välja, helistas haiglasse, et kui palju maksab..ja uuris vanemalt töötajalt, et ega nende kaudu tasuta ei saa. Ei saanud. Ütlesid, et neil nii kahju, et mind rohkem aidata ei saanud.
Rohkem aidata?? tehti tasuta silmakontroll, nad poleks saanudki midagi rohkemat teha. Aitäh oli suuuuur 🙂
Haiglavisiit ilma kindlustuseta oleks 150, plus testid mis seal tehtaks.

Leave a Reply

