Let that be a life lesson for you

 

Peale 14 märtsi neljapäeva õhtust gooni kaanimist, otsustasin lõpuks et on aeg lahkuda. Oleks heameelega juba järgmine päev sõitma hakanud, aga tahtsin oma kopsupildi teise aasta viisaks ära teha, aja sain esmaspäevaks.
Esmaspäeval ronisin kohale, sain kopsust kolm pilti, sest mu üks kops otsustas et ta ei taha korralikult pildile jääda. Kuna ma kohustuslikku mediban haiglasse seda tegema ei läinud, lootuses et saan odavamalt, tuli suur pettumus kui mulle 136 taalane arve esitati. Õnneks sain kopikatega koos ikka raha kokku.
Piltidele pidin aga järdi minema teisipäeva hommikul, niiet ega see orange mind minna last tahta. Pildid käes, tuli veel postkontoris pea 7 taala saatmiskulu maksta. Ega siin odavalt saa miskist.
Kolmapäeval istusin pool päeva Alicega, pakkisin asju (kui palju asju võib ühel inimesel reisides olla- no see on ikka ulme), pakkisinb autot ja jätsin korralikult oma apelsiniperega hüvasti. Pisaraid jätkus kõigile. Lubadused antud, et ma neile nii pea kui võimalik tagasi külla lähen, ja et võti ootab mind koguaeg teadagi kus 😀
Hommikul veel pakkimised, ja googlemapsi juhatuste üles kirjutamised .. vanaisa käis ekstra poes, et mulle tee peale süüa kaasa osta. Kõik kodus olevad puuviljad pakiti mulle kaasa. Väiksed lõunad ja teele tuli asuda, et enne pimedat Newcastlesse Jessi juurde jõuaks.
Minu orienteerumist arvestades ja et ma juba Oranges valesti sõitsin ja peaaegu ristmikult kah valele poole keerasin jõudsin äpardusteta kohale. Ainult newcastles keerasin ühest kohast natuke liiga vara ära. Jõudsin just enne pimedat kohale, tegime juustud asjad ja veinid ja hiljem ronisime puppi ikka kah. Nagu neljapäevasele kohane 😉
OOOOKEAN.
Hetkel on pühapäeva õhta. Tööd pole leidnud. Nohh, peaks vist peale neti ka kuskilt otsima, äkki õnnestuks paremini.
Täna sain tunnikese kõndida, kuna bussijuht mind välja ei visanud peale tasuta tsooni lõppemist. Ma mõtlesin et siin kah bussid nagu perthis, et tasuta bussil ainult tasuta ring. ei. Peale kahe erkrohelise tasuta bussi, saab samu tasuta peatuseid sõita ka nn tavaliinidega, mis neid peatuseid hõlmavad. Kuna ma nagu eelmine õhta olin targast netist lugenud, et bussid peavad olema sini-valged punase triibuga. Ronisin õnnelikult esimese peale, kuni peale nii 15 minutit ma kahtlema hakkasin, et noo tooo liigub ikka kesklinna tsoonist natuke liiga kaugele. Istun ja istun seal, kuni üks hetk mäkki nägin, ronisin maha, et ommikusöök teha.
Stu ( Jessi kaasüüriline ) tõi mulle just chicken karriaki õhtusöögiks. Head isu.

Igastahes.. kasutasin oma mäki monopoly instant win kuponge. Sain paraja kuumaga tunnikse jalutada tagasi kesklinna. Tegin veel ühe mäki peatuse, väiksed shopingud ja sain lõpuks erkrohelise bussi peale. Sain vähem kui 10 minta sõita, kui onu bussijuht ütles et too viimane peatus on. Küsis et kus mul minna vaja on ja et ta läheb kohekohe uuele ringile, et võin taga kaasa sõita. Arutasime tsipa veel, kui ma lõpuks aru sain, kus ma omadega olen. Rongijaamas. Pubi ees. Jessi juurde 5 minutit jalutust.
Töö otsime käib, aga kuna lähedalolev mining asutus äsja hulgimas koguses oma töötajad lahti lasi, sisnood istuvad nüüd käed rüppes kodus ja naised on tööle saadetud. Niiet jah, olukord pole just kiita.
Vabal ajal shoplen ja vedelen rannas.
Täna hommikul (29 märts) kaesin Jessi vanemad ka üle. Neil oli pisike koerakene ka autus, kelle olemasolu ma eelmisest korrast kohe üldse ei mältea.
Sain kaks tööpakkumist. Üks siit lõuna poole sisemaale puppi ettekandjaks, aga to töö hõlmaks vaid 20 kuni 30 tundi nädalas. Niiet pole just kõige suurem kogus tunde. Ja teine tegeleb drillinguga, ja tal assistanti vaja, kes papreid täidaks ja saitidel aitaks ja autosid ja kopasid sõidaks. Eniveis, lähen proovin teisipäeval üle tolle töö. Lähme sinti paariks päevaks, et üks drillimine seal lõpetada.
Aga jah kui ma tolle töö vastu võtaks, sis peaksin arvatavasti hüvastijätma oma kruiisiga, mis mulle just kõige paremat tuju ei too. Aga samas, kui ma viisat tolleks ajaks kätte ei saa, ei saaks ma enivei minna. Niiet …
homme läheb ommikust sööma tolle mineri tüübiga ja vaatab mis veel tolle töö kohata kuuleb.
Ilusaid jänkusid igastahes! 🙂

Leave a Reply

