Ookeani elu uudistamas

Hommikul kohe läksime ujuma jõe suudmesse. Kõndisime teisele poole otsa ja sis sumpasime keskele, kus vool oli hiiglaslik ja lasime end kanda ookeani…ja veeel.

Kuna ilm oli super, sis otsustasime et lähme merele. Jätsin auto barroni juurde ja sadamasse minek. Seilasime siin ja seal ja püüdsime kala, jahtisime laineid..kuni tuli lõunasöögi aeg ja ta me püütud kalad grillile viskas nind pingi alt snorkeldamise varustuse välja koukis. Ega kaks korda ütlema ei pidanud. Sulps vette ja seiklema. Tohutus kogustes merisiile, väiksemaid suuremaid kalu, igast muid olevusi ja kive ja HAID, esimest korda kui nägin pistsin läbi maski kiljuma, aga pärast näppisin ikka oma käpaga nood üle. Polnud nad küll kõige need suuremad, aga ikka haid.

Nii kaua kui ma veealust maailma nautlesin, oli tema püüdnud vee all konksu otsa veel ühe söögipala meile. Tuli end veest välja vedada ja kala kallale asuda. Värske kala, pani mind omakesksis meenutama meie abrolhose mereretke. Tegin paadis peale sööki kosutava uinaku, ei saanud kurta. Hiljem läksime veel jõe peale sõitma, kus meile abokad silla pealt paati üritasid hüpata. Seekord ei läinud õnneks. Sidusime end keset järve olevale paadisillale, ja kiikusime sillal, kuni mingid lapsed meil lahkuda palusid, kuna olime paadi nende ronimistreppi sidunud. Kiired kihutamistiirud veel jõe peal ja õhtuks olime sadamas tagasi, võtsime kodust telkmaja kaasa ja läksime uut campimist kohta otsima, mis osutuks seekord linnast väljas nii umbes 30 kilta järgmise poolsaare tippu, kus muidugi seegi kord oli campimine keelatud, aga ega see meid ei takistanud. Ajasime oma majakese püsti ja imetlesime lõppematut ookeani.